Pride bilder!

Datum 2008-09-01 Klockslag 16:34:36


Och vad bra jag känner mig nu! Nu har jag börjat ta tag i och styra upp saker. Det här inlägget är en liten grej.
Jag kände för att fixa scenbilderna så nu har jag gjort det.
Det ösregnade men det var ändå jättekul. Fast jättekul är kanske att överdriva.. Det var ju ett tag sen nu. Andreas i Alcazar äger. Fasiken vad jag älskar honom. Riktigt kåta och perversa kommentarer fick
Ellen och Towe stå ut med ;)
Jag tycker inte om Bwo så det var inge speciellt men Ell och Towe gillar dom (läs Martin Rolinski)..


Jag lovar mycket inlägg men det kommer faktiskt att dyka upp fler bilder från Pride här. Kommer väl i veckan någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se