Tack för kommentarerna!

Datum 2008-09-10 Klockslag 23:06:21
Jag ska egentligen sova men jag måste bara säga tack!

Har ju varit sjuk (om någon missat det) och inte suttit vid datorn alls. Skulle bara göra en lite snabbcheck på internet och när jag loggade in så fick jag se att jag fått massa nya kommentarer. Jättekul ju! Fortsätt så =)
Sorry till Sarah och Steffi(tror jag det va) vette tusan hur det gick till men lyckades radera era kommentarer =/

Sooova!

Btw, jag är väl så gott som frisk bara det att jag låter som en lesbisk spanjorska eller som om jag kommit in i målbrottet, lite olika beroende på vem man frågar. För tillfället har jag knappt någon röst kvar, den har succesivt försvunnit under kvällens gång ;P

Pöss

Kommentarer
Postat av: ell

söta unge, har du pengar på mobilen snart?

Postat av: nina

du lät ganska cool idag xD på rösten allså. och dina naglar, oj vad snygga :o

2008-09-11 @ 15:36:38
Postat av: Ermin

Hej!du har en jättefin blogg=)Läste att alla bilder är dina och att det inte är fritt att använda dom?Ett litet tips är att skydda dina bilder annars kan vem som helst använda dom.Copyrighta dom.

Ha en bra dag



Besök även min sida för att hitta andra tips som passar just din sida som tex gratis smink att erbjuda till dina besökare och dig själv=)

Mvh Ermin /xperten.webb.se

2008-09-12 @ 13:44:01
URL: http://x-perten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se