Varför dålig uppdatering?

Datum 2008-09-08 Klockslag 17:06:11

Det har inte hänt något här på tre dagar, tråkigt va? Jag lyckades dra på mig en förkylning i fredags. Ha idrott i regn med för lite kläder var ingen höjdare. Att jag sen envisades att köra gärnet på dansen gjorde det inte bättre. Upp tiiidigt på lördagen och hjälpa mammas ex med en utförsäljning i regn och kyla. Samma sak dagen därpå(igår). Inte så konstigt att jag har ont i hela kroppen, snorar, hostar och har huvudvärk idag. Jag hatar verkligen att vara sjuk!

Imorron vill jag verkligen vara frisk för då ska vi spela in filmer i skolan. Tveksamt om jag kommer fixa det dock. Jag ska nog ta det lugnt imorgon också. Men jag vill verkligen, annars får jag ringa och peppa min grupp och hoppas att dem gör sitt bästa.

Hur är det med er då?
Har ni några bra tips så jag blir frisk snabbare?

Kylan tar överhanden, bäst att krypa ner i sängen igen.
Inga snoriga pössar idag.



Update: 17.14
Har jag missat något kul i skolan?
Hur var psykologi lektionen?

Kommentarer
Postat av: suss

första halvtimmen av psykologin gick till att långa böcker och slå in dom i gult papper. sedan fick vi veta att vi har kort psykologi, alltså inte den "andra" delen :(( tjock synd.

Postat av: nina

usch, bli frisk tills imorgon evaa :( det var en ganska flummig lektion, som suss skrev ovanför, fast jag tyckte mest att ingen lyssnade på henne (vad hon nu heter-läraren) och hon blev ganska irriterad :p vi sjöng för sebastian också! han fyller... 18 va? eller? men krya på dig nu! puss!

2008-09-08 @ 20:22:25
Postat av: Jolly Jumper

Whiskey och yllestrumpor "For The Win" när du vill bli frisk =]

2008-09-09 @ 08:59:58
Postat av: Alexandra

Ät massa apelsin! Det vill säga c-vitamin, det är skit bra mot förkylning :D

2008-09-09 @ 19:01:07
Postat av: Linda

Krya på dig!

2008-09-10 @ 17:10:12
URL: http://lindassblogg.blogg.se/
Postat av: rocketqueen

Åh, krya på dig iallafall! Hönsbuljong, drick det!

2008-09-12 @ 14:13:51
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se