Min födelsedag =)

Datum 2009-04-25 Klockslag 11:27:09
Igår fyllde jag år, hela 17 år är jag nu ;) Då är det bara ett år kvar till den stora dagen.
Vad gjorde jag igår då? Typ ingenting..

6.00 Gick upp
7.40 Satt i tandläkarstolen
9.00 Stekte i solen på balkongen
13.00 Amanda kom över och bakade brownies
16.30 Dansrep
20.00 Åt en grandiosa-pizza framför datorn
21.00 Hängde på gården
00.00 Sängdags

Tack
Alla danstjejer för kramar och grattis
Walle för presenterna
Storebror, pappa, kusin Emmeli och Kesoo för fina samtal
Ellens föräldrar för sången! Finaste jag har hört någon sjunga den låten =)


Nu måste jag fixa hår och smink inför tjejmässan. Jag och resten av dansgruppen ska nämligen dansa där =D
14.30 är dansar vi, kom och titta om ni vill!

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Stort Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se