Sång och grillning

Datum 2009-04-15 Klockslag 22:23:35
Jag tänkte inte be om ursäkt men nu gör jag det iaf. Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men det är ju så den här bloggen fungerar. Jag bloggar när jag vill och orkar och det är ju så ofta. Idag ska jag visa lite bilder och ett litet videoklipp från påsklovet.



Patric med guran.
Walle fixade grillen och spelade munspel.
Westberg, Kesoo och Alina.
Jonas, Patric, Alina och jag.
Patric får skjuts =)

Vi grillade korv och mashmallows, drack gott och sjöng visor. Mycket mysigt men fruktansvärt kallt!
Jag filmade en hel del. Inte så mycket att titta på men lite roligt att lyssna på kanske.


Btw, ni kan varken höra eller se mig i videon jag håller bara i kameran..

Kommer fler bilder från en annan grillning senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se