Nya nagellack

Datum 2009-02-08 Klockslag 21:11:50

Jag gjorde den här snurran strax innan jul för det blev så många nya nagellack samtidigt då. Nummer fyra tom elva beställde jag från H2T, de andra lacken köpte jag superbilligt på mellandagsrean samma dag som H2T paketet kom. Varannan bild är med blixt och varannan med det lilla dagsljuset man får i vintertid. Jag tycker nog att blixtbilderna stämmer mest överens med verkligheten.


1. ID – 108 Baroque Red
2. ID – 66 Frosty Wine
3. ID – 51 Sweet Lilac
4. Lumene – 19 Heartbeat
5. CC – Emerald Depths
6. Misa – Forbidden Lust
7. Chg – Caribbean Temptation
8. Chg – White-Kwik-Silvr
9. CC – After Hours
10. Misa – Earthward
11. Chg – Side-Saddle
12. ID – 107 Hot Chocolate
13. ID – 41 Pearly Brandy
14. ID – 8 Champagne Rose
15. ID – 39 Frosty Stone

ID = IsaDora
CC = Color Club
Chg = China Glaze

Och lite närmre bilder, klickbara förstås.




Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Spännande! Ett av dessa lack väntar jag på att få i dagarna, och det är Side-Saddle, tyckte den såg så jäkla cool ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se