Sjukling

Datum 2009-02-17 Klockslag 15:18:32
Jag är väldigt sällan sjuk så när jag väl blir det är det ett riktigt helvete. Antingen är det jag som är känslig som inte är van vid att vara sjuk eller så är jag faktiskt väldigt sjuk. Kände av redan i onsdags att det var något på gång men det brukar aldrig bryta ut så jag brydde mig inte om det. Nu har jag iofs varit hemma sen dess iaf men det har inte med det att göra.
I fredags borde jag egentligen inte gått på dansen men jag kunde ju inte låta bli =P I lördags hade jag ingen röst över huvudtaget, fick fram lite grymtningar men inte mer än det. Söndagen var inte bättre, kunde prata någerlunda men hade nu huvudvärk och halsont. På kvällen blev jag ljudkänslig och fick ont i öronen och vid tinningarna. Måndagen är dagen som varit värst, samma som innan men mycket värre. Idag är det bättre men fortfarande sjukt jobbigt. Nu har halsen börjat klia och det känns som att det är en bra grej ändå, som att jag läker..

Kommentarer
Postat av: suss

Krya på dig! Kan säga att du inte är den enda i klassen som är sjuk. Många går och hostar och snorar.



Luftkram! :)

2009-02-17 @ 17:44:17
Postat av: Karin

Halloj... Strl 10 är för en lillfinger nagel..)

Vill du ha störst så är det nr1 kramizzzzzzzzzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se