Skaffa fler läsare

Datum 2009-02-23 Klockslag 15:22:42
Sajten Viral Trafik hjälper dig få fler läsare.

Bli medlem på Viral Trafik genom att besöka sju andra sidor, varav sex oftast är bloggar. Den sista är en sponsorsida. För varje sida du besöker, får du en kod som du ska kopiera, när alla koder är ifyllda kan du bli medlem.

När man värvat en medlem hamnar man i den lista med hemsidor som visas i deras blogg som deras läsare måste klicka på för att bli medlemmar.

Det är lite klurigt att förklara men det verkar som att det funkar så jag tänkte testa, gör det du också!
Klicka här för att pröva!

Nu bloggar jag ju för att dela med mig inte för att bli stor men då och då kollar jag upp såna här sidor.

Kommentarer
Postat av: Karin

äh du får fler läsare av det här



försöker lära sig spela trummor,

tycker att trummor suger,



skrattar...underbart....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se