Svart, vit och röd

Datum 2009-02-01 Klockslag 18:52:30

Art Club i färgerna Black och White. Det röda nagellacket är OPI an affair in red square.
Fint jag har slagit i ringfingret va? Näe usch, jag har fortfarande kvar märket men nu dröjer det inte länge innan det växt ut.
Jaa vad ska jag säga om det här då.. Jag målade det i slutet av oktober förra året så det är ett tag sen. Jag mätte inte direkt hur jag skulle måla strecken så det är lite ojämnt men men.. Jag var/är ganska nöjd men det går att göra bättre speciellt nu när jag blivit mer stadig på hand.


[Klickbara bilder]
På den andra bilden här har jag prövat en annan design på tummen. Den blev helt okej men jag hade den bara på tummen. Och på långfingret ville jag bara testa om den röda och lila passade ihop.
Den gröna på tummen är Chg Outta Bounds och den lila är... Chg Cowgirl up kanske, jag är osäker.

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Åh, du lyckades verkligen få till det snygga i An Affair in Red Square! Jag höll på i alla ljus i lägenheten. :P Ditt rosa nail art lack/penna är beställt!

Postat av: Celina

Guuud så duktig du är! Du ska ju verkligen jobba som nagelteknolog! =)

2009-02-03 @ 00:35:17
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se