Julnaglar

Datum 2009-02-05 Klockslag 22:24:21

Här har vi mammas decembernaglar. Väldigt enkla med OPI An Affair in Red Square som bas och med tre Art Club lack i färgerna black, white och fine gold glitter. Det här kan alla göra bara man har en smal pensel och lite nagellack. Så lätt och så snyggt och stilrent.


OPI An affair in Red Square är en härlig varm röd färg med guldskimmer. Det är lätt att måla med och täcker redan efter första lagret men jag använder alltid två ändå. Många olika åsikter om den breda penseln men jag gillar den. Jag tycker den är lättare att måla med en de med dem tunna penslarna. Torktiden tror jag inte är något större fel på men sen använder jag ju alltid snabbtorkade topplack.


Snart kommer lite grönblå alien naglar..

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Hjälp, det här var likt just det jag gjorde på mina naglar när jag hade An Affair in Red Square (och jag har ju aldrig sett denna). :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se