Blogkoll=Bloglovin?

Datum 2009-01-23 Klockslag 18:28:53
Det var ett dags sen nu men tidigare så använde jag blogkoll men jag ville inte läsa alla bloggar jag prenumererade på lika ofta så då var det lättare att klicka sig in på dem lite när jag själv orkade. Jag tyckte det var jobbigt när en blogg som uppdaterades mycket tog över hela sidan så jag inte såg de som uppdaterade mer sällan. Så jag gav upp bloggkoll men nu tänkte jag använda det igen för bloggarna har blivit för många för mig att komma ihåg. Jag vill ju inte glömma bort de där små mysiga bloggarna. Men jag har inte hängt med i svängarna.

 Blogkoll=Bloglovin? Är det samma? Och varför det nya namnet isf? När hände det här? Jag är nyfiken!



Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: suss

Jag tror att det är samma och att då namnbytet blev för att sidan blev internationell. Kanske är helt ute och cyklar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se