Dansshow, stressad och träningsvärk.

Datum 2009-01-09 Klockslag 14:57:57
Jag kom för någon timme sen. Hela vägen har jag lyssnat om och om på samma låtar och gått igenom danssteg. Det är genrep ikväll och show lördag-söndag och jag är jättestressad.
Jag var ju på prova-på-klass i onsdags och det var inte så jäkla bra såhär inför showerna. Jag har sån JÄVLA träningsvärk nu! Kan knappt röra nacken, inte bra. Inte nog med träningsvärken, jag har inte tränat tillräckligt mycket hemma så jag tycker inte att danserna (speciellt detaljerna) sitter ordentligt. Men jag ska äga scenen! Jag ska dansa all min vakna tid så att det blir perfekt ;)

Mina dansoutfits på ett ungefär.. Det kommer nog se lite annorlunda ut.

Åh, vad jobbigt det är när mamma säger åt en och posa..


Nu är det dags att dansa, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se