Dansvideo från showen!

Datum 2009-01-13 Klockslag 16:15:30
Mycket dans på bloggen nu men det går snart över, jag lovar.
Youtube bråkar med mig om copyright på låten Pretty Boy av Danity Kane så jag kan inte ladda upp den videon där vi dansar till den =/. Jag ska pröva på Dailymotion sen. Här har ni iaf den andra videon. De i början i rosa är gruppen Mini vibe, det är gruppen under oss, de är lite yngre. Sen kommer vi in i gröna linnen, Feminine vibe. Ser ni mig?



Vet ni vad? Nu ska jag värma min vetekudde och lägga runt nacken och sen krypa ner i sängen. Jag har suttit och sovit på en väldigt spännande föreläsning idag, inte okej! Och i pausen lyckades jag vrida nacken på något konstigt sätt så nu sitter jag här och har jätteont!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

wöhöööuuu! Kul att se! Ni är duktiga! Jag tror jag ser dig, men det är någon annan som ser ut att ha ganska långt hår, men är det du som är till vänster(på höger på scenen men vänster för oss som tittar) väldigt ofta? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se