Dansdag 1 avklarad

Datum 2009-01-10 Klockslag 20:58:34
Äntligen hemma! Jag sitter och äter min frukost, lunch och middag. Tre i en. Jag hann inte äta frukost innan dansen imorse och till lunch hade jag köpt en pastasallad men jag hade inga bestick så den åt jag aldrig. Nu är jag hemma och det var dags för middag så nu äter jag min pastasallad. Det har gått bra på showen idag, ovanligt avslappnat men man är ändå slut när man kommer hem.

Jag var så duktig imorse och packade iordning allt smink och hårgrejs men när jag kom fram och skulle sätta igång med sminket så märkte jag att jag glömt ögonskuggorna! Fan vad irriterad jag blev på det men jag fick låna utav andra så det löste sig ju. Sminket blev inge bra dock, mina ögonlock har på den senaste tiden blivit alldeles glansiga, som man kan bli i t-zonen, så ögonskuggorna creasar sig direkt. Det är ju inget som syns på scen men jag stör mig sjukt mycket på det.
Själva dansandet gick väl bra, det kunde ha gått bättre men det kan det ju alltid. Imorgon då jävlar ska det vara perfekt! Bilder på kläder, loger, dansare och videos ska jag försöka på tag på. Hade inte med mig kameran men jag kanske tar med den imorgon.

Nu ska jag fixa naglarna, väldigt mycket folk som har kommenterat dem och det ser verkligen ut som skit nu. Så jag ska pilla lite så dem är fina på riktigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se