Julafton

Datum 2009-01-05 Klockslag 17:09:44
Del två - Julafton hos morfar med båda morbröderna och deras familjer. Och min storebror var med också!
Vi bor på Lidingö allihopa förutom Emmeli som flyttat till Mörby och storebrorsan som bor vid Kungsholmen. För er som inte vet så träffas vi varje söndag och äter middag hos morfar . Så vi står nog varandra närmre än de flesta släkter.


Kusinmys.


Tvillingkusiner och deras mamma.


Mor min tog hand om laxen.


Morfar den lilla filuren gick och satte sig i trappen för att få en lugn stund till att röka sin pipa. Han är söt han.


Vi tittade på Kalle Anka. Jag tittar inte från början till slut dock, jag kollar bara de bästa delarna, julklappsverkstaden, askungen och de nya disney-filmerna.


Äntligen mat!


Strax ska vi börja julklappsöppningen som brukar ta några timmar.


Min storebror(!!) och kusin tittar i stora pruttboken.


Fikapaus i julklappsutdelningen.


Morbror satt och sjöng =) Morfar spelade flygel också men det har jag ingen bild på.


Sista delen med nyårsafton kommer kanske när jag kommer hem igen senare ikväll.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se