Naglar - Fleeting Hibiscus

Datum 2009-01-24 Klockslag 02:16:07

Tror det här var min första nail art som inte innehöll blommor, iaf som jag har på bild. Jag var ganska så nöjd med det här då förutom att det var lite ojämt. När jag tittar på det idag så är det alldeles för ojämna linjer för att vara ok. Det rosa nagellacket är mitt första Misa-lack, Fleeting Hibiscus, också mitt första rosa nagellack. Det är ett ljusrosa frost-lack som är väldgt fint, jag tycker kanske inte riktigt att det passar mig. Det passar bättre på de som har lite mörkare hy.
Den svarta är Chg Liquid leather och den skimriga "vita" Chg Platinum Pearl. För att PP skulle synas ordentligt så krävdes det några lager.
Jag kommer inte ihåg Misa-lackets egenskaper men jag kan inte minnas att jag hade några problem med det., över och topplack har jag självklart användt.


Feel free to click ;)

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Åh wow! Grymt snyggt! Du är jätte duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se