Billder från nyårsafton

Datum 2009-01-07 Klockslag 23:42:10
Sista delen med bilder från jul. Här kommer min nyårsafton:


Dagen började med tortellini, ädelostsås, avokado, tomater och bubbelvatten(gjort i vår nya soda stream). Amanda kom över för att fota min händer till ett skolarbete.


Det blev lite kortspel och kakätande =)


"Eftersom jag gör dig känd genom att fota dina händer med dina designer så borde du måla mina naglar inför ikväll" Det sa Amanda och självklart fixade jag hennes naglar. Bättre bilder kommer!


Efter Amandas visit gjorde jag mig i ordning för kvällen, som spenderades hos mina kusiner med roligt folk.


Storebrorsan fyllde år den 28 december men då träffade vi inte honom så han kom förbi en snabbis för att hämta sin present. Han vill bara ha saker vi gjort själva så då ritade jag en fin teckning till honom ;)


Tolvslaget!


Massa fyverkerier!


Efter tolvslaget blev serverades det, som alltid, parisare! =D
Parisare är typ en pannbiff som man lägger på ett rostbröd och steker. Det låter kanske inte så upphetsande men det är väldigt gott, speciellt när man har stått ute i kylan och börjar bli hungrig igen.


Tomas var tuff i sina solglasögon så då ville alla vara tuffa. Här ser ni min bror Bajs och vår kusin Emmeli.


Tant Ylva =)


Jag kände mig inte riktigt hemma i Max glajjer..


Tomas lirar gura.


Morbror Håkan tog över.


Allan posar med "hårkliaren".


Jag försökte hitta någon bild där man kan se mitt smink, det här var den bästa..
Sexig puckelrygg



Tre herrar på pickalurven ;)


Jag blev sugen på varm banan med smält choklad i och även nötter med vit choklad, så jag gjorde det någon gång på morgonen när vi kommit hem.


Det var hela min nyårsafton det!
Har ni några bilder från nyårsafton? Skriv en kommentar och länka så ska jag kika :)

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

ÅH BANAN CHOKLAD! dreggel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se