Dansen är avklarad, för den här gången

Datum 2009-01-12 Klockslag 23:57:20
Sitter här framför datorn och käkar omelett med champinjoner, bacon, paprika och ris, och så lite avokado och bubbelvatten till det. Tusan vad gott det är! Ska man ta och berätta lite om söndagen kanske..


Dagen började dåligt då jag gick upp sent och tåget var försenat så jag och en del andra dansare på samma tåg kom sent. Väl framme så var det problem med larmet så en del loger var inte tillgängliga, bla min där jag hade alla mina grejer. Inte så mycket att göra åt det istället hjälpte jag till att tuppera hår, min hjärna mår inte bra efter all inandning av hårspray!
Dansandet gick väl bra, på en utav låtarna gjorde jag ett fel som jag ofta gör när jag repar och fan vad arg jag blev! Jag ville verkligen sätta allt den sista showen, speciellt när mamma och lillebrorsan var där. Det var bara att lägga det bakom sig och göra sig redo för nästa, som gick betydligt mycket bättre.
 
Jag tog ju med mig kameran för att fota lite backstage men det gick inte så värst bra, jag hade fullt upp med annat. Däremot var det andra som fotade och en riktig fotograf som var med hela dagen. Ska snacka med honom och fråga om jag får lägga upp dem bilderna här.


Såhär efter flera dagars dansande (massa! rep och show) så är kroppen trött. Knäna bråkar med mig och kroppen är allmänt seg. När jag kom hem igår eftermiddag så hade jag huvudvärk och jätteont i ögonen, eller typ runt ögonen.. Lite mystiskt..
Idag har jag borstat ut håret som inte tvättats på en vecka, tupperats konstant i två dagar, innehåller minst en halv flaska hårspray, massa vanligt vax och en mängd torrvax. Det är jävligt ofräscht med andra ord. Jag som är så håröm satt och småbölade för mig själv på gården när jag ryckte loss massa hår i försök att reda ut trasslet =P

Här har ni bilder på "min" grupp, gröna, och gruppen nivån under oss, rosa.

Haha, man kan inte alltid vara sexigast ;) Sista bilden är ett försök till en "slänga-med-håret-bild" =P. Jag tror den riktiga fotografen fick ett bra foto på det.

Vi tackar Malin för alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se