Italy baby!

Datum 2009-06-16 Klockslag 06:47:41
Om en halvtimme drar vi!
Jag och två av mina bästa kompisar, Amanda och Ellen, samt en klasskompis till Ellen ska till norra Italien väldigt nära staden San Remo idag. Vi ska bo i Amandas pappas lägenhet och blir borta i två veckor. Det ska bli så jäkla nice!


Om jag springer på något internet café (väldigt osannolikt) så lovar jag att uppdatera, annars får ni klara er utan mig i två veckor ;)

När jag kommer hem sen så ska jag nästan iväg direkt igen. Det är väldigt mycket den här sommarn.

16-29 juni Italien
7-12 juli Hultsfred
De två veckorna emellan här tänkte jag försöka ta mig till "nya landstället" (berättar mer om det sen)
27-31juli jobba som receptionist
3-23 augusti jobba som fastighetsskötare på HSB

Sen är sommarn slut och min idiotskola börjar tydligen så tidigt som 19 augusti så jag kommer att skolka första veckan och förhoppningsvis för min underbara tessan anteckningar åt mig ;)

Nu är det Italy baby!
PÖSS!


Kommentarer
Postat av: tessan

såklart! ;D ha det så kul!

2009-06-16 @ 12:19:56
Postat av: MissMagicGirl

Härligt! Ha en trevlig resa!

Postat av: Alexlyndra

Ha det så kul!

2009-06-20 @ 18:37:02
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Ha det fantastiskt!

2009-06-21 @ 14:27:27
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: ღ Milly ღ

Tittar in..

Vilken fin blogg du har..

Är allt väl?



Kram

2009-06-21 @ 19:20:30
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se