Kära?

Datum 2009-06-10 Klockslag 23:44:53
Jag var nere i förrådet och rotade.. och hittade det här fotot som fick följa med upp.

Mamma, pappa och lilla tjocka jag.

Jag blir lika glad varje gång jag ser den här bilden. Och jag tänker varje gång; jag har aldrig sett dem se så kära ut.  Pappas slips lägger jag alltid märke till också, jag tyckte den var å fin när jag var yngre.

Klänningen mamma har på sig har en kompis till henne gjort och när hon fick den så sa han som gjort den, "det blev lite tyg över så det blev en till Eva också". Så fick jag en matchande klänning =P

Kommentarer
Postat av: Jonas

hahaha du ser ut som ett litet troll!

2009-06-12 @ 12:15:22
Postat av: Annie

Du var skit söt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se