Nytt (gammalt) paket

Datum 2009-06-10 Klockslag 05:43:21
Det här paketet fick jag fredagen innan showhelgen, så det är någon vecka gammalt.

Ett paket med lite basgrejer i mineralsmink från MAD minerals. Min puder foundation tog slut så det var dags att beställa ny och i samma veva köpte jag lite prover också. Jag har varit nyfiken på flytande mineralfoundation så jag beställde två i olika nyanser, och det blev verkligen två helt olika nyanser. Jag har prövat båda och jag tycker att de smälter in lika bra men skulle en Mua titta skulle hon antagligen kunna säga vilken som passar mig bäst.
En vanlig concealer och en gul concealer/corrector och sen en fixspray som jag har velat pröva jättelänge och så hittade jag prover på MAD. Jag har bara prövat den två gånger och det var under showhelgen så jag kan inte ge en rättvis bedömning men än så länge kan jag ju säga att det luktar väldigt gott =)
Fick med ett gratis prov av en mineralskugga också.


[Bilderna är klickbara]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se