Dansshow

Datum 2009-06-03 Klockslag 14:26:55
Jag hade ju show i helgen som var och till skillnad från förra showen så fotade jag faktiskt liite ;)

Mina "outfits" till de fem låtarna jag dansade.

1. Lady Gaga - Lovegame
2. Beyoncé - Single Ladies
3. Pitbull - Go Girl
4. The Veronicas - Untouched
5. Britney Spears - Circus


Lite dåliga bilder på mitt smink och fluffhår =)

1. & 2. Bilder från i lördags. Det blev lite liknande sminkning som på tjejmässan men kraftigare och med lösfransar.
3. Crazy hair och lite smink
4. Jag började tupera håret redan fredag kväll för att det skulle hålla så bra som möjligt.
5. Mitt smink, två shower och tio timmar senare. Jag hade lösfransar men inte på den här bilden.


Lite bilder i logen.

1. & 2. Såhär såg det ut innan första showen på söndag.
3. Mina kläder
4. Sminktajm
5. Jag satt på bordet (det med massa kläder på i bild 1) och sminkade mig =P


Flum flum



Det var de bilder jag hade.
Jag ska posta lite videos snart, ska bara äta frulle först.


Juste, glömde nästan.
Supertack för alla fina komplimanger jag har fått i helgen. Jättekul att få cred för det man gör, det värmer verkligen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Najsiga bilder =) Typisk loge, så såg typ hela Vasan ut under helgen ^_^

Postat av: keit

Roooooliga bilder :-)

2010-02-07 @ 10:59:25
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se