The Sims 3 & dansfilmer

Datum 2009-06-06 Klockslag 18:04:38
Jag har varit fullt upptagen sen jag köpte The Sims 3. När installationen var färdig och jag skulle starta spelet så fick jag ett meddelande om att mitt grafikkort inte stödjer Pixel Shader 2.0. Sen dess har jag bytt grafikkort fram och tillbaka, snott brorsans datorn, kommit fram till att ljudkortet var pajj i den och fixat det och nu ska jag bara säkerhetskopiera mina hårdiskar och sen flytta dem.
Grafik och ljud blev färdigt någon gång vid elva tiden igår iaf och sen satt jag och spelade till klockan fem imorse.


Dansklippen som jag lovat:

Lite kort info först bara. Jag dansar i Feminine Vibe och Ultimate Vibe. U-vibe är en blandning av de som går i Feminine Vibe och Mini Vibe.
Celina Rydén tränar alla de här grupperna och bla Specialgruppen som inleder dansnummret i tredje videon, Circus.
Ni får försöka hitta mig så gott det går ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se