Award

Datum 2009-03-21 Klockslag 13:49:15
Söta Alexandra har nominerat mig till Triple award och Fabulous award. Tack tack tack =)
Triple award var länge sen jag fick men jag har varit lat och inte nominerat någon, så nu tänkte jag slå ihop det och nominerar de få bloggar jag läser.



Regler:
1. Lägg upp denna bild i ditt inlägg.
2. Nominera minst 10 bloggar du tycker är "fabulous".
3. Länka dessa i ditt inlägg.
4. Kommentera i deras blogg och tala om att du nominerat dem.
5. Länka personen du fick nomineringen av i ditt inlägg.

Jag är läser inte ofta men jag har några bloggar som jag gillar och kollar in någon gång i veckan.
Celina - Min underbara danslärare, härligare människa får man leta efter.
Fake Lashes - Annorlunda och färgglada sminkningar. I januari började hon sin makeupartist utbildning
One Inch Nails - Jag gillar formen på hennes naglar.
Stylissimo - Essi och Fiffi har känsla för stil. Jag hittar alltid något spännande på deras blogg.

Redan nominerade:
Naildesign - Här har vi en tjej som också håller på med nail art.
Drenched In Color - Klara bilder på fina nagellack och kreativa sminkningar.
Sminkan & Emma - Sminkan är min smink och nagelgudinna! Kul att Emma är med och bloggar nu också =)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Tack raring! Det värmer verkligen!!

Postat av: Celina

Åh gulle! Tack förresten! =D

2009-03-24 @ 08:21:03
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: MiNi

Sminkan: Va bra, det är ju det som är meningen =)



Celina: Varsågod!

2009-03-24 @ 10:17:35
URL: http://stiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se