Funkiga rocknaglar

Datum 2009-05-30 Klockslag 08:33:56

Fredagen innan Lidingö Rock finalen var jag och tjuvkikade på crew-tröjorna för att se om man kunde matcha naglarna och jag hittade två lack som passade riktigt bra faktiskt. Det gröna lacket är Chg Tree Hugger och det rosa är Chg Caribbean Temptation. Prickarna är gjorda med ett svart och ett vitt lack och dottingtool.
Jag hann inte måla naglarna på fredagen eller på lördag morgon så jag tog en rast och gick ut för att måla naglarna, det är därför det är lite slarvigt på vissa naglar.
Det var verkligen jättesvårt att få färgerna att bli rätt på tröjan, de ska iaf vara mer som färgerna på lacken.
Alla bilder är tagna inomhus med blixt.




Nu måste jag kila iväg om jag ska hinna till Vasateatern i tid. Genrep och två shower idag, wish me luck! =D

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Dem var riktigt snygga dem här!

Postat av: MissMagicGirl

Superfint!

2009-06-01 @ 12:47:31
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se