Upptagen som Askungen

Datum 2009-05-15 Klockslag 23:59:32
Har citerat askungen hela veckan. Massor att stå i nämligen. Efter det här inlägget är det dags att gå och lägga sig för andra gången ikväll.

Så vad har jag varit upptagen med och hur ser det ut framöver?
Jag har massa i skolan nu och det är mycket med dansen också. Väldigt många olika tider att passa (något jag suger på =P). Kom hem idag från att ha campat med klassen (det ingår i kursen Natur och Friluftsliv). Hann snabbt duscha och fräsha till mig för att åka direkt till dansrep (vilket gick riktigt uselt för mig, helt lost efter en sömlös natt pga kyla). Var förbi en snabbis på Elverket efter dansen, det är ju final i Lidingö Rock imorgon! Så det blir till att jobba där imorgon. På söndag är tanken att jag ska plugga men jag känner på mig att jag kommer hitta något annat, roligare att göra.

Vad kommer hända på bloggen då?
Jo, det ska upp en hel del här. Lite naglar, lite camping, lite shopping, lite smått och gott helt enkelt. Så det finns att plocka ifrån ska bara ta mig orken att knåpa ihop bilder och inlägg =)

Gonatt alla nattugglor

Kommentarer
Postat av: Celina

Supertack igen för bloggdesignen! Love it! =D

Postat av: MissMagicGirl

Ta det lungt och stressa inte!



Ser fram emot inläggen när du får tid!

2009-05-20 @ 10:19:28
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: Sigrid

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 19:19:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se