Stress och underbar musik!

Datum 2009-05-25 Klockslag 16:10:55
Som jag skrev igår så skulle denna vecka bli j*vligt stressig men jag måste säga att den ändå började rätt okej.
Jag orkade inte stressa till skolan imorse, trött som jag var, så jag kom en halvtimme sent men där fanns ingen lärare. Skönt. Klockan tio tittade jag på dramagruppens uppspel av Mamma Mia, de var mycket duktiga. Efter det slutade jag då jag inte hade något i Svenska eller Psykologi!
Sen jag kom hem har jag hunnit skriva mitt tal och tränat det så jag kan det. Jag har också fixat min redovisning i ämnena Natur & Friluftsliv och Naturkunskap. I'm good!

Det är massa kul som händer ikväll men jag har börjat insé att jag inte hinner med det. Det blir träning för hela slanten. Dansen drar igång 18.30 (tror jag..) och håller på tills allting sitter ordentligt. Fram till dess ska jag ta det jäkligt lugnt och få i mig en ordentlig middag.

JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ellen hittade precis låten jag letat som en galning efter!


SMK - Blod och Knark i Skog och Mark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se