Lösenordsskydd - vill du ha lösen?

Datum 2009-10-11 Klockslag 22:00:01
Hejsan Hoppsan.
Lilla dumma Jonathan har fått mig att inse att det är dags att göra något åt min blogg.
Alldeles för många gånger har det hänt att "fel" personer hittat min blogg.
Det finns så mycket gamla och personliga inlägg på den här bloggen som jag iofs vill spara, men för mig själv. Därför tänkte jag nu sätta lösen på den här bloggen och göra en ny utan lösen, där jag fortsätter med smink, naglar, dans och bloggdesign.

Jag kommer att sätta lösenord på den här bloggen så snart som möjligt.
Vill man ha lösen till den här bloggen eller info om den nya bloggen så skriv en kommentar eller maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: ell

kommer du fortsätta skriva här?

2009-10-12 @ 10:57:46
Postat av: Matilda

Jag vill gärna ha din nya bloggadress isåfall :) Jag läser denna blogen för alla dina fina naglar å sminkningnar :D

2009-10-13 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se