som vanligt (varning för seriöst)

Datum 2006-10-14 Klockslag 00:36:59

osså va livet ett helvete igen!!! Eller nu e d okej... Har inte orkat skriva på några dagar.

Jaha, då får jag väl ta o förklara mig me tanke på
tidigare inlägg...
I måndags kväll flyttade jag från mamma till pappa. Tisdag kväll så var mammas o hennes flickväns (har inte skrivit fel, hennes flickvän) bästa kompis o hälsa på. Jag kom hem vid tio-tiden den kvällen o precis då skulle deras kompis gå... Strax efter att hon gått hör jag skrik o världens smäll. Jaha tänkte jag, som vanligt då, inget att oroa sig för (efter som d är bråk o smällar vaaarje kväll hemma hos mamma) Två min efter smällen öppnar mamma dörren in till "våran del" (den del av huset som bara jag o min lillebror vistas i) o säger: vi flyttar nu!
Då var d bara o packa igen... så jag slet fram min väska, som jag nyss lagt undan, o packade kläder o hygienartiklar... På mindre än fem min så hade jag o min lillebror packat ihop allt, städat våra rum (vi skulle ha visning dagen efter), stängt av datorerna o va redo att åka. Jävligt bra om jag får säga d själv!
Vi går till bilen o ställer oss o pratar lite, jag o min lillebror, o funderar över vad som har hänt den här gången... så hör vi en dörr öppnas, stängas o öppnas igen och ett klirr. Min lillebror sa att han trodde d var mammas flickvän som kastade nycklarna som mamma glömt men mamma berättade sen att d var en vinflaska!
När mamma satte sig i bilen gav hon nycklarna till min lillebror för att kunna stänga dörren... Jag frågade vad som hade hänt o hon sa att hon hade brutit ett finger!!! Va i helvete har hänt nu! D var alltså hennes flickvän som brutit fingret på henne! JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA KÄRRING!!!!!!!!!!!!! Har ju ett inlägg om hennes andra tokigheter... Men mamma bara skrattade o sa att vi kunde glädja oss åt att flickvänen har en bruten tumme. Visst d var jävligt bra men jag kan för fan inte se ngt som helst komiskt i att på fem min ska jag flytta från mitt hem med en mamma som har ett brutet finger och är alldeles förstörd! Så jag börjar självklart grina i baksätet o mamma tkr jag e fjantig som håller på...Brorsan frågar var vi ska bo o mamma svarar att vi ska bo i pappas lägenhet (han är i spanien nu) o ringa honom i morron bitti o fråga om d e ok.
Orkade inte sova hemma för mamma bara grinade o snackade i telefon hela kvällen så jag sov hos min kusiner istället...Tack ska ni ha för att ni finns!
Nu bor jag fortfarande hemma hos pappa med min mamma :S Pappa förstog situationen så vi får bo här tills han kmr hem o då får vi den nya lägenheten så d passar perfekt!




 

Nu ska jag nog käka lite godis o läsa ngn bok, komma bort från vardan...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Stackare :(

Postat av: Josse

säger som ellen:stackare:/

2006-10-15 @ 15:44:54
URL: http://josefineekedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se