Vad hände igår?

Datum 2008-07-27 Klockslag 23:12:35
Inlägget om Lee var bara en dröm.. Det var så himla lätt att skippa en mening och så visste man inte att det var en dröm. Sen ville jag se om man kunde gå på det också, och åtminstone ellen gjorde det och skickade snabbt sms ;)

Idag har internet varit nere hela dagen igen =/
Gårdagen var iaf hur mysig som helst! Det gick bra med kusinen som går i min skola, han hade inte känt igen mig i skolan. Pratade en del med hans lillebror Anders också, väldigt trevlig pojk.

Sen var det ju min Pino också, en högljudd italienare som alltid ska vara i centrum. Han är gift med en av pappas syrror och är hur mysig som helst. Vi satt och pratade bra länge igår natt. Jag, Pino och faster Ulla. Trevligt och mysigt (det ordet passar verkligen).

Synd att pappas halvsyrra Pia blev sjuk och att farbror Anders med familj inte kunde komma.. Imorgon eller på tisdag kommer Ulf, pappas bror, med fru och kanske något barn från skåne. Det ser jag fram emot.

Jag lägger upp lite bilder från den lilla släktträffen som blev senare.
Bild på lite shopping, smink, naglar och en bild på angelica kommer också, so stay tuned ;)




Update: 23.24
Sitter vid brorsans dator då min dator grälar med routern, igen.. Ska se om jag hittar ett usb-minne så jag kan flytta lägga upp lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se