Tonfisksallad

Datum 2009-02-03 Klockslag 00:16:13
Igår när jag skrev det här inlägget la blogg.se ner så det kommer nu istället.






Klockan är 01.13 och jag sitter och äter tonfisksallad! Sjuuukt gott är det och jag är fett stolt för det är första tonfisksalladen jag någonsin gjort! ;P Men vägen dit var inte lätt...

Jag var ju deppig för att mamma och Bajs hade åkt iväg för att äta gott och titta på fotboll. Dessutom hungrig.
Jag tittade i kyl, frys och skafferi säkert 15 gånger men varenda gång var det samma sak: "Jag är galet hungrig men stoppar jag något i munnen kommer jag spy men(!) jag tänker inte gå och lägga mig försen jag ätit något". Så där höll det på tills katten kom in i mitt rum och gjorde dumt vilket resulterade i att jag fick en kanten av min subwoofer rätt i tinningen. Det gjorde så fruktansvärt j*vla ont!!! Det hjälpte defenitivt inte att jag var hungrig och trött. Efter ett tag med en fryst matpåse mot tinningen gick jag ut i köket och fick den brillianta idén att göra tonfisksallad! (Av någon konstig anledning fick jag inte någon spykänsla av tanken på denna maträtt). Så fick det alltså bli. En sallad med: tonfisk, rödlök, körsbärstomater, sallad, ägg, majonäs, grädde, salt och peppar.

Det var så gott att det blev samma middag idag efter dansen =)


Jag börjar inte försen kvart i ett imorgon så nu är det dags för lite One Tree Hill.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej millan från din dans tipsade mig om din blogg att du designar. Och det är grymt det du gjort såg en annan blogg också. Jag är lite sugen på att fixa till min men jag har inte photo shop så det blir inte så stylat som jag vill ha det. vet inte heller exakt vad jag är ute efter men du kanske har några ideér. kolla gärna in min blogg

Postat av: Sofie

hej millan från din dans tipsade mig om din blogg att du designar. Och det är grymt det du gjort såg en annan blogg också. Jag är lite sugen på att fixa till min men jag har inte photo shop så det blir inte så stylat som jag vill ha det. vet inte heller exakt vad jag är ute efter men du kanske har några ideér. kolla gärna in min blogg

2009-02-03 @ 20:35:11
URL: http://misschic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS via nybloggat.se